onsdag 29. februar 2012

Siste dag på Himmelrommet

I morgen 1 mars er Himmelrommet historie. Det har vært en utrolig reise og en glede for meg å drive butikken. Det har vært tøft noen ganger da jeg var helt alene og jobbet " døgnet " rundt. Det føles sånn noen ganger. Det å drive butikk er ikke noe 8 - 16 jobb. Har jo hatt lang erfaring med butikk, så det kom ikke som noen overaskelse.  Har hatt noen gode hjelpere som har trått til og hjulpet meg når presset ble for stort. Er takknemlig for det. Til syvende og sist er man helt avhengig av kunder. Det har vært utrolig hvor mange som har tittet innom butikken i årenes løp. Mange gode samtaler også. Har blitt kjent med mange nye mennesker som har preget min hverdag. Minner som jeg bærer med meg... Når jeg først tok avgjørelsen på å avvikle butikken var det kreften som kom inn i min kropp. Er nå kreftfri etter en tøff periode, og ser fremover for hver dag. Vil til slutt bare takke igjen alle dere kunder som har støttet meg på veien. Så alt ble en positiv reise for meg. En kjempetakk Til Lise som tok permisjon fra sin jobb for å hjelpe meg i en tøff tid <3. Takk også til min mor som har stilt opp på kort varsel <3. Sist men ikke minst Yvonne som kom inn i butikken som en frisk pust <3 ... Tusen  tusen takk... Stor klem Gro.

4 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli kjempetrist å gå på butikken (Meny) i fremtiden!
    Men, jeg vet jo at dette er nødvendig for DEG og du og familien er viktigst!

    Veldig glad i deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Thrine. Man kommer til et punkt i livet hvor man må omprioritere.... Livet er sårbart <3 Glad i deg også.. Stor klem

      Slett
  2. Did you realize there's a 12 word sentence you can speak to your partner... that will induce deep emotions of love and instinctual attraction to you buried within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, adore and protect you with all his heart...

    12 Words That Trigger A Man's Desire Response

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him work harder than before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, fueling this mighty impulse is so important to achieving the best possible relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him open his heart and soul for you in a way he's never experienced before and he'll perceive you as the one and only woman in the world who has ever truly appealed to him.

    SvarSlett